Karty: co i jak?

- Caste Heaven
- Hierarchia
- Karty w świecie postaci
- Karty w świecie gracza
- Komitet


Caste Heaven
Wiele osób nie jest pewnych, co do sposobu w jaki nasze postacie zdobywają swoje karty. Z tego też powody postanowione zostało, aby napisać ten możliwe, że długi post odpowiadający na to proste pytanie: "Skąd biorą się karty?". osoby, które pod konie tego postu wciąż nie są pewne tego procesu bądź są ciekawe skąd wzięła się fabuła mogą przeczytać mangę "Caste Heaven". Ostrzec was tylko muszę, iż jest to yaoi (stosunek między dwoma mężczyznami) przeznaczone dla osób pełnoletnich.


Hierarchia



King
     Król jest najwyższą z dostępnych kart. Nie musi się on słuchać nikogo, zaś każdy musi wykonywać jego polecenia - prócz osób z poza rang, choć ci tknąwszy Króla łatwo mogą stać się celem. Są cztery takie karty (kier, pik, karo, trefl) na całą szkołę, lecz zaledwie osoba, która odda ją jako pierwsza, dostanie tytuł Króla. Może ona zostać przypisana zaledwie jednej osobie na klasę (klasy 12 ogólnie, nie np tylko klasę 12 Artura Wronskiego). Oczekiwane jest od niego zachowywanie się jakby był parą z Królową.

Queen
     Królowa jest drugą z najwyższych dostępnych kart, która może zostać przypisana zaledwie jednemu uczniowi. Tak jak z królem, istnieją tylko cztery takie karty (kier, pik, karo, trefl) na całą szkołę, lecz zaledwie najszybsza osoba dostanie tytuł Królowej. W przeciwieństwie do Króla, Królowa posiada osobę wyższą od niej, którą musi słuchać. Tą osobą jest Król. Jest od "niej" oczekiwane bycie "wpatrzoną" w Króla.

Jack
     Jopek bądź Walet jest ostatnią "honorowaną" kartą oraz przyjacielem Króla. Musi się on słuchać zaledwie Króla i Królowej, i tak jak "Królewska" para ma prawo dyrygować resztą. Tu również są zaledwie cztery takie karty (kier, pik, karo, trefl) i otrzyma ją tylko najszybszy. Jack powinien przebywać przy królu jako jego prawa ręka i ma władzę nad klasą w wypadku choroby króla.

10
     Dziesiątkę można uznać za lizusa. Będzie on wychwalać Króla na każdy możliwy sposób. Możliwe również, że będzie chciał być jak on poprzez wygląd czy zachowanie. Ta sama fryzura, to samo jedzenie, może ta sama książka? Ta ranga posiada cztery karty, lecz zaledwie dwa dostępne miejsca. Ze względu na ich zapatrzenie na Króla, nie powinni oni zachowywać się na zakochanych przy innych osobach (co utrudnia posiadanie związku z osobą innej rangi).

9
     Dziewiątka jest podobna do 10. Jest to pierwsza osoba, która spełni zachciankę Króla. Nawet, jeśli ten nie powie, że to 9 ma ją spełnić. Musi to robić z uśmiechem, w przeciwnym razie czeka cię rola celu. Są tylko cztery karty tego rodzaju, lecz jedynie dwa miejsca. 9 również nie powinna okazywać zainteresowania inną osobą, kiedy znajduje się poza dormitoriami.

8
      Orzeł jest wzorowym uczniem. Nie tylko dobrze się uczy, lecz jest i "wzorem do naśladowania". To on zgodzi się na posprzątanie klasy, nie będzie rozmawiał podczas lekcji i nigdy się na nią nie spóźni. Związki z Bad Boyami, Cieniami, Mózgami czy Próżniakami nie są mile widziane. Tylko 4 osoby mogą posiadać tę rangę.
7
    7 jest posłańcem. Jeśli potrzebujesz, aby coś szybko trafiło do innej osoby to daj to wraz z klasą i imieniem odbiorcy, a szybko trafi w jego czy jej dłonie. Tylko 4 osoby mogą posiadać tę rangę. 7 nie może się spóźniać, więc jeśli masz słabą kondycję, lepiej poćwicz.

6
     Cóż tu więcej tłumaczyć? Próżniak, czy idiota, jest zwyczajnym leniem prowadzącym bezczynne życie. Jeśli nie chce przychodzić na lekcje, nie przyjdzie. Brak pracy domowej jest również częstym zjawiskiem. Posiadają również dobre poczucie humoru, często zachowując się jak głupek klasowy. O dziwo, nikt go jednak nie wyrzuca ze szkoły. Związek między próżniakiem, a orłem jest niemożliwy. Tylko 4 osoby mogą posiadać tę rangę.

5
     Otaku jak to otaku. Non-stop by tylko gadał o anime, mangach czy grach, porównywał ludzi do swych ulubionych postaci oraz może być przyłapany z mangą w dłoni, gazetką na temat anime, mandze czy grach, może nawet i z konsolą bądź telefonem, w którym leci ich ulubiona gra czy anime. Jest to wyzwanie dla poniektórych uczniów, którzy nigdy wcześniej nie mieli styczności z Japońskimi "kreskówkami" oraz nie lubują w grach. Tylko 4 osoby mogą posiadać tę rangę. Osoby te powinny być zbyt zapatrzone w swój wirtualny świat, aby być w związku.

4
     Goth... Jakie zasady? Czarne ubrania bądź malowane oczka. (Jeśli ten styl nie odpowiada zdjęciu twojej postaci, możesz w dodatkowych informacjach podać, że nosi czarną perukę czy maluje oczy tylko w dni szkolne). Tylko 4 osoby mogą posiadać tę rangę. Wiążą się oni zwykle w związki z cieniami.

3
     Mózg nie jest przyjazny jak orzeł. Uznaje się on za najmądrzejszego i jest przekonany, że zawsze ma rację. Związki z Bad Boyami, Orłami czy Próżniakami nie są mile widziane. Tylko 4 osoby mogą posiadać tę rangę.

2
     Bad boy. Delikwent dokładniej. Rób, co chcesz. W końcu jedyną osobą, która może ci zwrócić uwagę jest Król. No, też Królowa. Ale kto będzie się słuchał "kobiety"? Kolczyki, tatuaże, nawet jeśli nie są prawdziwe, będą mile widziane. Związki z Mózgami i Orłami są niemalże karalne! Tylko 4 osoby mogą posiadać tę rangę.

As
     Jest on cieniem. Chowa się przed wzrokiem innych uczniów. Nawet nie zauważysz, kiedy taki zaczął (ani kiedy przestał) się tobie przyglądać. A oni będą wiedzieli wszystko na twój temat. Nawet to, czego sam o sobie nie wiesz. Tylko 4 osoby mogą posiadać tę rangę. Są oni zwykle widziani w towarzystwie czwórek.

Joker
     Cel jest... Celem. Musi się każdego słuchać, nawet osób z poza rang. Nie ma prawa protestować. Choćby kazano mu lizać kafelki na podłodze łazienki. Ma to zrobić. A jak każą mu robić to z uśmiechem? To robi to z uśmiechem! Można z nim robić, co tylko się chce. O ile nie spowoduje to jego śmierci. Tylko jedna osoba może posiadać tą rangę.


Karty w Świecie Postaci
W świecie naszych postaci karty nie są losowane, ale też i nie są świadomie wybierane przez nich. Co jakiś czas anonimowa grupa uczniów zajmująca się kartami ogłasza rozpoczęcie gry. Robią to poprzez zostawienie pustego pudełka po kartach na biurku nauczyciela. Wszystko odbywa się w taki sposób, aby żaden z nauczycieli nie był świadom istnienia gry. Co prawda poniektórzy nauczyciele są świadomi tej gry, lecz z jakiegoś powodu nie reagują.
      Kiedy gra została już ogłoszona za rozpoczętą ma się limitowany okres czasu na znalezienie sobie karty. Te są pochowane zaledwie po budynku A oraz B i można znaleźć je w przeróżnych kątach, książkach, ot tak leżących na podłodze czy chowających się wewnątrz innych przedmiotów. Karta zawsze będzie choć trochę wystawać bądź będzie w pełni widoczna, aby upewnić się, że ktoś ją zauważy. Karty: Król, Królowa, Jopek oraz Joker posiadają limitowaną ilość sztuk. Pozostałych kart jest wiele kopii. Waszych postaci zadaniem jest odnaleźć przynajmniej jedną kartę. Nie wzięcie udziału oznaczać będzie automatyczne otrzymanie rangi Celu. 
Jak tylko wasza postać znajdzie jakąś kartę, musi się ona udać z nią do klasy numer 39. Tam będą czekali na nią organizatorzy odziani w bluzy z kapturem i głową przedstawiającą zwierzę na głowie, aby chronić swą tożsamość. Równie dobrze może to być ktoś z waszej klasy, bowiem widać, że są nieletni. 
Po wręczeniu im swojej karty nie wypadacie z gry. Jeśli do północy znajdziecie kartę wyższą od tej, którą wcześniej wręczyliście, możecie ją wręczyć w klasie numer 39. Wnet niższa ranga zostanie skreślona, a wyższa ranga zostanie wam przypisana. Trzeba jednak pamiętać, że jeśli ktoś znalazł kartę Króla, Królowej bądź Jopka, najwyższa z rang nie zostanie wam przyznana. W końcu tylko jedna osoba może ją posiadać.
O północy - jeśli stawił się Król, Królowa, Jopek, dwie 10 i dwie 9 - gra dobiega końca i każda karta przyniesiona po tym czasie nie zostanie przyjęta, zaś lista rang z odpowiadającymi imionami zostanie wygłoszona przed pojawieniem się nauczyciela w klasie, następnego dnia. Oczywiście będą oni chować swoje twarze nawet i w tym momencie.


Karty w świecie gracza
W naszym świecie rozdawanie kart odbywa się w prostszy sposób. Dany sposób został wybrany dla waszego komfortu. Oznacza to, że nie musicie co jakiś czas pisać długich odpisów jak do eventu, w których wasza postać musiałaby szukać swojej karty, a administracja nie musi tego bacznie pilnować. W przeciwnym wypadku byłaby to jak gra w chowanego z niewidomą osobą szukającą.
Losowanie odbywa się co 4 miesiące, co daje wam około 120 dni na napisanie tyle opowiadań, ile tylko jesteście w stanie oraz nazbieranie największej ilości punktów. W końcu to owa ilość punktów będzie decydowała, czy dostaniecie wysoką rangę czy też niską. 
(Pamiętajcie też, że punkty można również zdobyć podczas eventów bądź poprzez zapraszanie swoich znajomych do gry.)
Admin zacznie od losowania celu. Każdy kto ma przynajmniej 5 punktów będzie brany pod uwagę, a imię ich postaci zostanie wpisane do następującego programu (http://www.miniwebtool.com/random-name-picker/). To zapewnia uczciwość ze strony administracji, ponieważ to nie ona wybiera kto jaką kartę otrzyma. 
Jak już zostanie wylosowany Joker, imię danej postaci zostaje usunięte. Jeśli znajdują się dwie bądź więcej postacie płci męskiej bądź dwie czy więcej postacie płci żeńskiej o tej samej ilości punktów (a mają ją największą pośród pozostałych postaci) zostają oni losowani na pozycję Króla i Królowej. W przeciwnym razie wybierana jest ta, która jako jedyna ma największą ich sumę.
Następnie losowany jest Jopek pośród osób posiadającej przynajmniej 40 punktów oraz dwie 10 i dwie 9 z pośród osób posiadających co najmniej 20 punktów. Reszta graczy dostanie nową losową rangę między as a 8.


Komitet
Spostrzegawcza osoba może odkryć, że całą grą dyrygują zaledwie trzy osoby. Mimo, że zawsze mają oni zakryte twarze i zdeformowane głosy, da się rozpoznać po budowie ciała, że raczej są oni tymi samymi osobami, co zawsze. A może są to zaledwie podobne osoby? Kto wie. Wiadomym jest jedynie, że komitet składa się z uczniów szkoły, ponieważ noszą oni mundurki oraz odzwierciedlają trzy główne rangi Caste Game. Chłopak o głowie pandy zawsze znajduje się po środku i zwykle można go znaleźć siedzącego jak na tronie niczym król. Po jego prawej jest od niedawna chłopak w głowie kota, który jest zarazem prawą dłonią ”pandy”. Przedstawia on królową. Po lewej ”króla” znajduje się wiecznie chłopak z głową królika. On przedstawia Jopka, pomocnika i najlepszego przyjaciela króla.
”Pandę” można spotkać zaledwie przy oddawaniu karty. Siedzi on zwykle pomiędzy pozostałą dwójką i się przygląda tobie w ciszy. Przyjmuje on kartę ustalającą kastę, jak i twoją kartę studencką i pierwsza układa na stole na odpowiednią stertę, a drugie podaje ”królikowi”. W tym momencie to ”kotka” mówi, że otrzymałeś rangę przedstawioną na karcie. Czasami mówi również, że niestety nie ma więcej miejsc w tej randze i każe ci odejść, znaleźć inną kartę. ”Królik” zaś cichutko skrobie w dzienniku twoje imię oraz nową rangę, po czym oddaje ci kartę studencką. Zaledwie ”kotka” i ”królik” przemawiają do ciebie oraz tylko ta dwójka jest obecna podczas ogłaszania wyników nowej kasty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz